|
|
||
|
MARS l59I. 127
tres. Se taschans à persuader, et aux autres, ce qu'ils eussent bien voulu à sçavoir, que le Roy eust esté maistre de Chartres : se monstrant en tout cela aussi sages les uns que les autres.
Ce jour mourust Selincour, un des gouverneurs de l'arsenail de Paris, qui avoit esté blessé de sa propre espée le dimanche 3 de ce mois, par un marchand de vins nommé Levasseur, à raison de quelques meubles < qu'avoit le dit Vasseur au dit Selincour appartenans : dont il voulut que l'autre lui fist restitution. Mais le principal fondement de leur querelle estoit une garse que Selincour avoit vendue au Vasseur; et disoit le dit Vasseur en avoir payé à Selincour quatre cens escus lors qu'il se maria à la veufve Yver, controleur de Ia chancelerie de Paris. Laquelle estant morte, ledit Selincour vouloit ravoir sa garse : ce que l'autre refusoit faire, si on ne lui rendoit préalablement son argent. Querelle digne du temps. ,
Le mecredi i3 mars i5gi, nostre maistre Boucher, qui preschoit le quaresme à Saint-Germain de l'Auxerrois, s'estant mis sur le Beàrnois et les politiques, dit qu'il falloit tout tuer et exterminer; et que desja par plusieurs fois il les avoit exhortés à ce faire, mais qu'ils n'en tenoient compte : dont ils se pourroient bien repentir; dit qu'il estoit grandement temps de mettre la main à la serpe et au cousteau, et que jamais la necessité n'en avoit esté si grande.
Et encores que ses sermons ordinaires ne fussent que de tuer, si est-ce que celui qu'il fist ce jour fust par dessus les autres cruel et sanguinaire : car il ne prescha que sang et boucherie, mesme contre ceux de la cour et de la justice, qu'il crioit ne valoir rien du tout;
|
||
|
|
||
|
Digitized by Google
|
||
|
|
||